Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει: Nα ευχαριστήσω δημόσια τους φίλους εκείνους που με τη βοήθειά τους εμπλουτίζω τη συλλογή μου με υλικό κρητολογικού (βασικά) ενδιαφέροντος.

Κι αρχίζω από τον Μιχάλη, τον παλιό προμηθευτή μου, παλαιοπώλη στο Μοναστηράκι. Ο Μιχάλης Αθανασέλλης χρόνια τώρα μου κρατά ό,τι Κρητικό πέσει στα χέρια του. Και τι δεν έχει πέσει! Σπάνια βιβλία, όμορφες φωτογραφίες, πολύτιμο αρχειακό υλικό!

Από μια ευτυχή συγκυρία γνώρισα έναν Αγρινιώτη, τον Νικολάκη, όπως τον αποκαλώ, και γίναμε σαν τους ... Διόσκουρους! Παθιασμένος συλλέκτης κι αυτός (υλικού της ιδιαίτερης πατρίδας του), βρισκόμαστε τις Κυριακές στο Μοναστηράκι, και μετά τις αναζητήσεις μας πίνομε τον παραδοσιακό ... freddo μας και τα λέμε. Είναι ο Νίκος Αντωνίου, που ξέρει τι ακριβώς είναι εκείνο που με ενδιαφέρει και όταν του τύχει, το παίρνει, και μου το προσφέρει. Λένε - αλλά δεν ξέρω αν είναι αληθεια ή κακοβουλη φήμη - πως οι Αγρινιώτες δεν είναι και τόσο γενναιόδωροι. Ο Νικολάκης πάντως είναι μια εξαίρεση - ίσως εξαιτίας της απώτερης καταγωγής του από το περήφανο Καρπενήσι!
Πρόσφατα έχει δημιουργήσει έναν ιστότοπο όπου φιλοξενεί υλικό από τη πλούσια συλλογή του.


Πατήστε πάνω στη φωτογραφία του λεβέντη Αγρινιώτη πραματευτή, με τα ποικίλα καλούδια, γιανά μεταφερθείτε εκεί, και θαυμάστε τα άλλα "καλούδια", που ο Νικολάκης από καρδιάς προσφέρει!

Ένας άλλος που συνέβαλε και συμβάλλει αποτελεσματικά στον εμπλουτισμό της συλλογής μου είναι ο Αργύρης Βουρνάς. Εκδότης του περιοδικού συλλογές και βιβλίων με θέματα συλλεκτικά, είναι ο "τροφοδότης" σχεδόν όλων των σοβαρών συλλεκτών! Να' σαι καλά, Αργύρη μου, Αριστοφανικέ! Σου αφιερώνω, μαζί με τις ευχές μου για ένα ευτυχισμενο 2011, την εξεικόνιση μιας αγαπημένης σου παροιμίας για τον "κόσμο που χάνεται...."! Εσείς οι σεμνότυφοι, προσοχή: ΜΗ πατήσετε ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Free Hit Counter